Specifika marketingu vybrané firmy poskytující služby – Lucie BÍBOVÁ
Lucie BÍBOVÁ
Bakalářská práce
Specifika marketingu vybrané firmy poskytující služby
Marketing specifics of chosen company providing services
Anotace:
Předložená práce je zaměřená na specifika marketingu vybrané firmy poskytující služby, kterou je Pohřební ústav EXCELENT s.r.o. Firma provozuje pohřební služby na území České republiky, a to především v Karlovarském kraji. Začátek práce je věnován seznámení se s oborem pohřebnictví a následuje představení společnosti. V práci je objasněna problematika marketingu služeb a charakteristika jich samotných …víceAbstract:
The presented work is focused on the marketing specifics of chosen company providing services which is Undertaker's EXCELENT Ltd. The company provides funeral services in the Czech Republic, mainly in the Karlovy Vary region. The beginning of the work is focused on introduction of the funeral services, following the introduction of the company itself. There is explained the problematic of service's …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Čechurová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÍBOVÁ, Lucie. Specifika marketingu vybrané firmy poskytující služby. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková