Implementace moderních marketingových nástrojů ve firmě CAIS s. r. o. – Bc. Jan Křepelka
Bc. Jan Křepelka
Diplomová práce
Implementace moderních marketingových nástrojů ve firmě CAIS s. r. o.
The Project Implementation of Modern Marketing Tools in the Company Cais s. r. o.
Anotace:
Cílem diplomové práce je implementace moderních marketingových nástrojů ve firmě CAIS s. r. o. V první části práce jsou popsány teoretické postupy vedoucí k implementování těchto nástrojů. Ve druhé části jsou zpracovány PESTLE analýza, Porterova pětifaktorová analýza, analýza současného marketingové mixu a benchmarking. Výsledky těchto analýz jsou zapracovány do IFE a EFE matice, jejichž výsledky jsou …víceAbstract:
The aim of this thesis is the implementation of modern marketing tools in the company CAIS s. r. o. The first part describes theoretical approaches leading to implementation of modern marketing tools. The second part presents the PESTLE analysis, Porter's five-factor analysis, analysis of the current marketing mix and benchmarking. Results of these analyses are incorporated into IFE and EFE matrix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Křepelka, Jan. Implementace moderních marketingových nástrojů ve firmě CAIS s. r. o.. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Petra Rosolová -
Moderní nástroje marketingové komunikace
Aneta Archlebová -
Moderní marketingové nástroje v internetu
Petra Vlčková -
Moderní marketingové řízení podniku v Číně
Yijing Li -
Moderní marketingové komunikační nástroje ve vybrané firmě
Jan Petr