Nové trendy v marketingu podniku – Bc. Andrea Zítková
Bc. Andrea Zítková
Diplomová práce
Nové trendy v marketingu podniku
New Trends in Corporate Marketing
Anotace:
Předmětem diplomové práce "Nové trendy v marketingu podniku" je navrhnout doporučení pro zvýšení efektivity marketingové komunikace, a tím i zajištění vyšší konkurenceschopnosti Oborové zdravotní pojišťovny (OZP) zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví. Úvodní kapitoly definují pojmy jako marketing, marketingový mix či efektivita. Hlavní pozornost směřuje k trendům v marketingové komunikaci. Vybranými …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis "New Trends in Corporate Marketing" is to propose recommendations for increasing the efficiency of marketing communication and thus to ensure the higher competitiveness Industrial Health Insurance company (OZP) for bank employees, insurance companies and construction industry employees. The initial chapters define concepts such as marketing, marketing mix and efficiency …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Zveřejnit od: 7. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zítková, Andrea. Nové trendy v marketingu podniku. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Darya Nevrayeva -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Nina Köstl -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr
Název
Vložil
Vloženo
Práva