Analýza řízení vztahů se zákazníky v oblasti služeb – Jakub Kocmánek
Jakub Kocmánek
Bakalářská práce
Analýza řízení vztahů se zákazníky v oblasti služeb
Analysis of customer relationship management in services
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je provedení analýzy v oblasti řízení vztahu se zákazníky ve fitness centru Marvel Gym.Teoretická část se nejdříve zaměřuje na služby, jejich charakteristické vlastnosti a marketingový mix. Následuje vysvětlení významu zákazníka pro firmy a přiblížení Customer Relationship Managementu. Zde jsou zachyceny přínosy CRM, nástroje a také význam spokojenosti a loajality pro firmy …víceAbstract:
The aim of my thesis is the analysis of customer relationship management in the fitness center Marvel Gym.The theoretical part is focusing on the services, their characteristics and marketing mix. The following is an explanation of the importance of customer for businesses and Customer Relationship Management. There are shown the benefits of CRM, tools and the importance of customer satisfaction and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Jahodová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane
Název
Vložil
Vloženo
Práva