Být či mít? Podíl médií a reklamy na utváření hodnotového systému člověka a společnosti. – Mgr. Veronika VOLEJNÍKOVÁ
Mgr. Veronika VOLEJNÍKOVÁ
Diplomová práce
Být či mít? Podíl médií a reklamy na utváření hodnotového systému člověka a společnosti.
Be or have? Share of media and advertising on formation value system man and communities.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem médií a reklamy na utváření hodnotového systému mladého člověka ve věku 12 {--} 15 let. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy komunikace, média, hodnoty a hodnotový systém a podstatnou částí je popis cílové skupiny, tedy adolescentů mezi 12. až 15. rokem života. Stěžejním bodem praktické části je dotazníkové šetření provedené na základní škole a víceletém gymnáziu …víceAbstract:
Diploma work is engaged in influence on Media and advertising on formation value system juvenile at age 12 {--} 15 years. In theoretic parts I draw near notions communication, Media, values and value system and substantial part descriptions goal bands, so adolescents between the ages of 12 - 15 years. Pivotal point of practical parts is questionnaire research reakization on primary school and grammar …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7569
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOLEJNÍKOVÁ, Veronika. \textit{Být či mít? Podíl médií a reklamy na utváření hodnotového systému člověka a společnosti.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/zxrmec/.
Jak správně citovat práci
VOLEJNÍKOVÁ, Veronika. Být či mít? Podíl médií a reklamy na utváření hodnotového systému člověka a společnosti.. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Diagnostika místa kontroly (locus of control) u adolescentů ve věku 15-19 let ve vybraných krajích
Alan FÍNA -
Motorické testy koordinačních schopností dětí a adolescentů ve věku 6-18 let užívaných ve výzkumu: Přehledová práce
Terezie KOPCOVÁ -
Výchova k ústní hygieně u adolescentů ve věku 15 let
Klára Nezvalová -
Slazené nápoje ve výživě adolescentů
Karolína Otavová -
Využití geocachingu ve volnočasových aktivitách mládeže ve věku od 15 do 19 let
Kristýna Vodičková -
Optimismus a naděje ve vztahu k chování souvisejícímu se zdravím
Petra Chalupová Kavková -
Analýza tělesného složení u studentů ve věku 15-20 let
Lucie STRACKEOVÁ -
Bakalářský koncert 15.12. 2022 a 15.03.2023
Petr Čižinský