Mgr. Veronika VOLEJNÍKOVÁ

Diplomová práce

Být či mít? Podíl médií a reklamy na utváření hodnotového systému člověka a společnosti.

Be or have? Share of media and advertising on formation value system man and communities.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem médií a reklamy na utváření hodnotového systému mladého člověka ve věku 12 {--} 15 let. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy komunikace, média, hodnoty a hodnotový systém a podstatnou částí je popis cílové skupiny, tedy adolescentů mezi 12. až 15. rokem života. Stěžejním bodem praktické části je dotazníkové šetření provedené na základní škole a víceletém gymnáziu …více
Abstract:
Diploma work is engaged in influence on Media and advertising on formation value system juvenile at age 12 {--} 15 years. In theoretic parts I draw near notions communication, Media, values and value system and substantial part descriptions goal bands, so adolescents between the ages of 12 - 15 years. Pivotal point of practical parts is questionnaire research reakization on primary school and grammar …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor: 7569

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOLEJNÍKOVÁ, Veronika. Být či mít? Podíl médií a reklamy na utváření hodnotového systému člověka a společnosti.. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.