Vnímání reklamních sdělení u dětí předškolního věku – Petra Janíková
Petra Janíková
Bakalářská práce
Vnímání reklamních sdělení u dětí předškolního věku
Preschool Children’s Perceptions of Advertising Messages
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o vlivu reklamy a médií na děti. Cílovou skupinou respondentů jsou děti v předškolním věku. V teoretické části se budu zabývat psychickým vývojem osobnosti, dále pak podstatou a vlivy reklamních sdělení na jedince i na rodinu. Cílem analytické části je pomocí připravených rozhovorů a jejich následné analýzy ve skupině zjistit, jak děti vnímají reklamu a jaký to má dopad …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.