Event ako komunikačný nástroj vysokých škôl – Martin SOKOL
Martin SOKOL
Bakalářská práce
Event ako komunikačný nástroj vysokých škôl
Event as a communication tool for universities
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá eventom ako komunikačným nástrojom vysokých škôl. Cieľom tejto práce je zistiť, ktoré vysoké školy využívajú event ako komunikačný nástroj na veľtrhoch vzdelávania Gaudeamus v Brne 2010 a v Prahe 2011.Abstract:
This thesis deal with event as a communication tool for universities. Aim of this work is to determine, which universities are using event as a communication tool at education fair Gaudeamus in Brno 2010 and Prague 2011.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2011
Zveřejnit od: 15. 12. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Bartková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOKOL, Martin. Event ako komunikačný nástroj vysokých škôl. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.12.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 12. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní chování návštěvníků vybraných měst ČR (příklad Praha, Brno a Ostrava)
Tomáš Sochor -
Mobilní chování návštěvníků vybraných měst ČR (příklad Praha, Brno a Ostrava)
Jakub Živna -
Z koncentračních táborů k návratům domů - osvobození a repatriace přeživších židů po roce 1945 s přihlédnutím na Prahu a Brno
Iveta Šimková -
Formy a časoprostorové vzorce mobility osob mezi Prahou a Brnem
Vojtěch Henzl -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Projekt "Specializované výstavy a veletrhy" jako marketingový nástroj
Michal Čmakal -
Analýza marketingové komunikace pro umělecké výstavy
Rudolf Baron -
Veletrhy a výstavy cestovního ruchu jako nástroj marketingové komunikace v cestovním ruchu
Barbora CÍSAŘOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva