Tereza Korábová
Bakalářská práce
Propagace na B2B trhu
Promotion on the B2B market
Anotace:
Cílem práce je navrhnout vhodnou propagační strategii pro zvolený podnik na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, které přibližují problematiku. Druhá část se zabývá popisem podniku, analýzami marketingového prostředí. Závěr je tvořen SWOT analýzou, na jejímž základě je podniku doporučena vhodná strategie propagace …víceAbstract:
The aim of the thesis is to propose an appropriate promotional strategy for the selected company based on the analysis of the internal and external environment. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part, the basic concepts are described to introduce the issue. The second part deals with the description of the enterprise, analysis of the marketing environment. The conclusion consists …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Korábová, Tereza. Propagace na B2B trhu. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing na vybraném trhu průmyslového zboží
Hana Sýkorová -
Marketing na průmyslových trzích
Barbora Musilová -
Marketing na sociálních sítích
Tomáš Hejl -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Komunikační nástroje VŠFS k oslovování veřejnosti
Veronika Charousová -
PR – součást komunikační kampaně při zaváděcí kampani produktu na trh
Jana Bezačínská -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová (analytická) studie
Romana Maláčová