Bc. QIANYI OU

Diplomová práce

Marketing Techniques for Electric Car

Abstract:
As a potential market at the forefront of the world, China advocates the development of new energy vehicles to cope with climate change, but consumers still lack enthusiasm for NEVs. With the progress and development of society, people's consumption concepts and consumption patterns are changing. The traditional marketing model can no longer meet the needs of contemporary people, and new marketing …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
  • Oponent: Lukáš Novotný, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses zyhw3v zyhw3v/2
17. 12. 2021
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.