Analýza internetových stránek vybrané firmy – Markéta HANÁKOVÁ
Markéta HANÁKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza internetových stránek vybrané firmy
Website analysis of selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou internetových stránek zvolené firmy. Autorka si vybrala toto téma na základě zájmu o marketing na internetu. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části autorka pomocí dostupných informačních zdrojů zpracovává teoretická východiska práce se zaměřením na marketing na internetu a uživatelskou zkušenost (UX) s internetovými stránkami. V druhé, praktické části …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of selected company's website. The author chose this topic, because she is interested in marketing on the internet. This work is divided into two parts. In the first part, the author processing data with theoretic resources, which are based on the help of reachable information of hers source. She concentrates on internet marketing and user experiences (UX …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANÁKOVÁ, Markéta. Analýza internetových stránek vybrané firmy. Cheb, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků
Jan MOUCHA