Využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce – Martina LÍBALOVÁ
Martina LÍBALOVÁ
Bakalářská práce
Využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce
The use of marketing in selected retail unit
Anotace:
Téma bakalářské práce je využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce. Cílem práce je zhodnocení využívání marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce a případné navržení odstranění nedostatků. V teoretické části bakalářské práce jsou vysvětleny základní pojmy souvisejícím s marketingem, popsáno marketingové prostředí a marketingové činnosti. V praktické části je analyzována maloobchodní jednotka …víceAbstract:
The theme of bachelor thesis is marketing using in chosen retail unit. The aim of the thesis is marketing using evaluation in chosen retail unit and possible proposal of shortcomings elimination. Basic terms connected with marketing, description of marketing environment and marketing activities are explained in theoretical part. The retail unit, specifically PRIOR ČESKÁ REPUBLIKA, s. r. o. was analysed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zveřejnit od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LÍBALOVÁ, Martina. Využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.
Michal Vašíček -
Využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce
Soňa SEDLÁKOVÁ -
Space management vybrané maloobchodní jednotky
Antonín ŠVEJDA -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Tereza Janouchova -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Martin Čeljuska -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jejich souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Nhu Quynh Nguyenová -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Radek Chvosta
Název
Vložil
Vloženo
Práva