Rozvíjení sociolingvistických kompetencí žáků 9. třídy základní školy. – Bc. Jana FRIEDLOVÁ
Bc. Jana FRIEDLOVÁ
Diplomová práce
Rozvíjení sociolingvistických kompetencí žáků 9. třídy základní školy.
Enhancing learners' sociolinguistic competence with the help of suitable activities
Abstract:
The thesis aims at enhancing sociolinguistic competence in lower-secondary schools in the Czech Republic. The thesis focuses on sociolinguistic competence and factors influencing their enhancing at lower-secondary school. Based on the theoretical part six activities are suggested for developing the sociolinguistic competence. The research provides information about opinions of English language teachers …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá otázkou rozvíjení sociolingvistických kompetencí žáků základní školy v České republice. Práce se zaměřuje na sociolingvistické kompetence jako takové a na faktory ovlivňující vzdělávací proces na základních školách. Na základě teoretické částí této práce bylo vypracováno a navrženo šest aktivit, které by mohly pomoci tyto kompetence rozvíjet formou her a jiných zábavných aktivit …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Nevařil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRIEDLOVÁ, Jana. Rozvíjení sociolingvistických kompetencí žáků 9. třídy základní školy.. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Jazykový obsah učebnic francouzštiny a referenční úroveň A1
Petra Suquet -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva