Integrovaná tematická výuka dětí v preprimárním vzdělávání – Markéta MEJZLÍKOVÁ
Markéta MEJZLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Integrovaná tematická výuka dětí v preprimárním vzdělávání
Integrated thematic instruction of pre-primary education of children
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce se nejprve zabývá problematikou integrace, jež je nedílnou součástí integrované tematické výuky, vysvětlením modelu integrované tematické výuky a jeho uplatněním podle různých vzdělávacích programů. Kapitola osobnost učitelky mateřské školy pojednává o tom, jaká kritéria by měla kvalifikovaná učitelka splňovat a následující kapitola věnující se dítěti předškolního věku …víceAbstract:
The theoretical part of bachelor thesis is primarily concerned with the problem of integration, which is inseparable part of integrated thematic instruction. Moreover, it deals with the explanation of the model of integrated instruction and its application in accordance with various educational programs. The chapter concerned with the personality of a teacher deals with the criteria that should be …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zveřejnit od: 4. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MEJZLÍKOVÁ, Markéta. Integrovaná tematická výuka dětí v preprimárním vzdělávání. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná tematická výuka Včel se nemusíme bát na 1. stupni základní školy
Nikola Staňková -
Integrovaná tematická výuka pro žáky 1. stupně ZŠ zaměřená na výživu dětí
Tereza Fialová -
Projektová a integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ: Putování po hradech a zámcích
Kristýna Cankovová -
Integrovaná tematická výuka v tématu Klimatických změn propojená příběhem na 1. stupni ZŠ
Michaela Šíblová -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Integrovaná tematická výuka - využití modelu v 1. ročníku základní školy
Nikol Říhová -
Kompost, "srdce" zahrady. Integrovaná tematická výuka v prostředí mateřské školy
Jitka Tihelková -
Integrovaná tematická výuka jako přístup k regionální výchově na 1. stupni ZŠ - Výukový program Cesta za poznáním rodného kraje
Michaela Dvořáková