Integrovaná tematická výuka v podmínkách MŠ – Jana FOLTINOVÁ
Jana FOLTINOVÁ
Bakalářská práce
Integrovaná tematická výuka v podmínkách MŠ
The integrated thematic education in pre-primary school´s conditions
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na Integrovanou tematickou výuku (ITV) v podmínkách MŠ. V teoretické části se zabývám změnami a proměnami v trendu školství, modelem Integrované tematické výuky podle S. Kovalikové a jejím využití v podmínkách MŠ. Zdůrazňuji Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání (RVP PV), který klade důraz na osobnostní a sociální rozvoj dítěte, vybavení dítěte pro další …víceAbstract:
Bachelor's thesis is focused on the Integrated thematic instruction (ITV) in the conditions of kindergarten. In the theoretical part, we are dealing with changes and changes in the trend of Education, Integrated thematic teaching model according to S. Kovalikova and its use in conditions kindergarten. It emphasizes the framework curriculum for pre-school education (RVP PV), which emphasizes the personal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2009
Zveřejnit od: 6. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2009
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FOLTINOVÁ, Jana. Integrovaná tematická výuka v podmínkách MŠ. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
OSOBNOSTNĚ ORIENTOVANÁ VÝCHOVA V MATEŘSKÉ ŠKOLE
Marie Kůgelová -
Environmentální výchova formou integrované tematické výuky ve 3. ročníku na základní škole praktické
Lucie VALTLOVÁ -
Integrované dítě v procesu edukace
Kateřina HUBEŇÁKOVÁ -
Didaktické pomůcky a hry pro celkový vývoj dítěte předškolního věku a jejich využití v mateřské škole pro sluchově postižené
Zuzana Machurová -
Hry a činnosti na letním táboře zaměřené na spolupráci mladších a starších dětí
Šárka Matyášová -
Hry a činnosti k rozvíjení orientace v rovině a v prostoru u předškoláka
Zdeňka Klementová -
Instrumentální činnosti žáků a učitelů v hodinách hudební výchovy na 1. stupni základní školy v teorii a praxi
Karolina Hádková -
Výuka o regionu Brno, Královo Pole s využitím modelu integrované tematické výuky
Jana Macalíková