Bc. Milada Weisová

Bachelor's thesis

Hudba jako nástroj prodeje

Music as a Sales Tool
Abstract:
Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na identifikaci klíčových faktorů, které ovlivňují nákupní chování zákazníka. Autorka se ve své práci zaobírá jednak obecným vymezením chování zákazníků, jejich osobností a motivací, ale také využitím hudby a dalších smyslových podnětů ovlivňujících nákup zboží a služeb. Cílem práce je identifikovat model nákupního chování zákazníků, zjištění co ho ovlivňuje …more
Abstract:
The theoretical part of the Bachelor thesis focuses on identifying key factors influencing the purchasing behaviour of customers. The author concentrates on the general definition of customer behaviour, their personality and motivation, but also on the use of music and other sensory stimuli influencing the purchase of goods and services. The aim of this work is to identify the model of purchasing behaviour …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 6. 2020
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ilona Toufarová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní