Bc. Magdalena Hanáková

Diplomová práce

Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY

Public relations is an instrument for the promotion the sale of products and services in society ESPERIA Ltd.
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce bude ukázat, jakým způsobem má Public relations vliv na podporu prodeje výrobků a služeb ve zvolené firmě. Tedy, zda je to vhodný marketingový nástroj pro budování vztahů se zákazníky, upevnění značky a podpora prodeje výrobků. Vedlejším cílem diplomové práce je vliv Public relations na budoucí vývoj značky.
Abstract:
The main objective of this thesis is to show how the Public relations effect the support of selling products and services in the chosen company. The aim is to find out whether it is an appropriate marketing tool for building relationships with customers, fortification of the brand and support of products sales. A secondary objective of this thesis is the influence of public relations for the future …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2014
  • Vedoucí: Ing. Jiří Wagner
  • Oponent: Ing. Mgr. Ondřej Matuštík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting