Bc. Natálie Vlčková

Bakalářská práce

Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka

Analysis and design of marketing communication for confectionery and café Vločka
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu a následné zhodnocení současné marketingové komunikace zkoumaného podniku, společně s předložením návrhů a doporučení, které povedou k jejímu zlepšení. V teoretické části jsou prostřednictvím literární rešerše zkoumané problematiky charakterizovány marketingové nástroje, současné trendy, situační analýza a metodologie výzkumu. Praktická část je zaměřena na …více
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to perform an analysis and subsequent evaluation of the current marketing communication of the investigated company, together with the presentation of proposals and recommendations that will lead to its improvement. In the theoretical part, marketing tools, current trends, situational analysis and research methodology are characterized through a literature search …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní