Kristýna Musilová

Bakalářská práce

Programová nabídka a komunikace Znojemského historického vinobraní

Program Offer and Communication of Znojmo Historical Winefest
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje programu a komunikaci festivalu Znojemské historické vinobraní. Práce je obsahově rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá pojmy z oblasti festivalu, dramaturgie, publika, emocí, marketingového mixu a event marketingu. Tyto pojmy pomohou k porozumění praktické části. V praktické části je představen festival Znojemské historické vinobraní a následně …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of program offer and communication of the Znojmo historical Winefest. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part examines concepts of extended marketing mix in the field of culture, festivals, dramaturgy, audience, emotions, and event marketing. These concepts serve as a basis for understanding the content of the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Martin Kazík

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Musilová, Kristýna. Programová nabídka a komunikace Znojemského historického vinobraní. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace