Markéta Hradecká

Bakalářská práce

Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace

Influence of marketing communication on lifestyle of young generation
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace se zabývá vlivem současné marketingové komunikace na životní styl mladé generace. První kapitola se zabývá marketingovou komunikací, jejími cíly a nástroji a psychologií v marketingové komunikaci. Druhá kapitola je zaměřena na problematiku životního stylu, třetí pak na sociální sítě. V poslední kapitole teoretické …více
Abstract:
The bachelor's thesis entitled The influence of marketing communication on the lifestyle of the young generation is influenced by the influence of current marketing communication on the lifestyle of the young generation. The first chapter deals with marketing communication, its goals and tools and psychologies in marketing communication. The second chapter focuses on lifestyle issues, the third on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace