Firemní kultura společnosti L´ORÉAL – Dan Ellschlöger
Dan Ellschlöger
Diplomová práce
Firemní kultura společnosti L´ORÉAL
Firemní kultura společnosti L'ORÉAL
Anotace:
Diplomová práce analyzuje firemní kulturu v nadnárodní společnosti L'ORÉAL působící v kosmetickém průmyslu. První část práce se zaměřuje na studium kultury a kulturních systémů a porovnává obecné typologie dvou kultur, české a francouzské. Další část se zabývá úvodem do problematiky sociální interakce, která obsahuje oblast sociální percepce a sociální a interkulturní komunikace. Třetí část je věnována …víceAbstract:
This dissertation deals with organizational theories, especially the theory of corporate culture and intercultural management. It is focused on L'ORÉAL group.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33435
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2012
- Vedoucí: Františka Müllerová
- Oponent: Šárka Nováková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33435
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Intercultural diversity in an organization
Kristina Cherednichenko -
The challenges of multilingual and intercultural team collaboration. A case study of KAM organization.
Iva BOSZCZYKOVÁ -
Firemní kultura společnosti l' Oréal
Dan Ellschlöger -
Využití marketingových strategií v řízení organizace
Lucie Bláhová