Táňa Lišková

Diplomová práce

Analýza strategie hotelu Hilton Prague

Hotel Hilton Prague - analysis of the strategy
Anotace:
Cílem této práce je analýza strategie hotelu Hilton Prague. Po představení společnosti následuje stručná definice marketingu a jeho specifikace v oblasti služeb a cestovního ruchu. Další kapitola se zabývá PEST analýzou České republiky, která determinuje vnější makroprostředí hotelu. Následuje SWOT analýza hotelu Hilton Prague definující jeho interní i externí faktory. V další části je podrobně rozebrán …více
Abstract:
The goal of this thesis is to analyze the strategy of Hotel Hilton Prague. After introduction of the company there is a brief description of marketing and some specification regarding the service and hotel marketing. In following part I focus on the PEST analysis and SWOT analysis of Hilton Prague. Next chapter is regarding the marketing mix of the hotel, giving a detailed description of all the components …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2013
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Ivana Motlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34326