Bc. Xeniya Kashayeva

Bachelor's thesis

Analýza marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků

An Analysis of marketing campaigns using mainly postal mailing to attract new customers
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je poštovní mailing jako nástroj marketingové komunikace společnosti. V poslední době s růstem popularity internetu poštovní mailing používá stále méně společností, protože mnozí podnikatelé preferují levnější a rychlejší médium – elektronické e-maily. Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingové činnosti parfumérie Sephora v České republice se zaměřením na poštovní …viac
Abstract:
The bachelor thesis is dedicated to postal mailing as a tool of marketing communications. Recently, with the growth in popularity of online mail and other marketing communication tools, fewer companies use postal mailing. They prefer cheaper and faster media - e-mails. The main aim of this thesis is to analyze the marketing activities of Sephora in the Czech Republic, focusing on the postal mailing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedúci: PhDr. Petr Váňa
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication