Bc. Simona SÝKOROVÁ

Diplomová práce

Direkt marketing jako efektivní komunikační nástroj Knižní klub

Direct marketing effective implement of communication
Anotace:
V této diplomové práci zkoumám efektivitu direkt marketingu jako komunikačního nástro-je ve firmě Knižní klub. V teoretické části jsou vymezeny nejdůležitější pojmy z oblasti marketingové komunikace a direkt marketingu včetně stanovení cílů práce a pracovních hypotéz. Praktická část obsahuje analýzu současně využívaných nástrojů direkt marketingu v Knižním klubu, rozbor cílových skupin Knižního klubu …více
Abstract:
In this work I am examining the effectiveness of ``direct marketing{\crqq} as a communication instrument in ``Knižní klub`` company. In theoretical part there are described the most important facts of the marketing communi-cation and of the ``direct marketing'. There are also set the main goals of the work and working hypotheses. The practical part of the work is focused on the analysis of the contemporary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor: 10633

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SÝKOROVÁ, Simona. Direkt marketing jako efektivní komunikační nástroj Knižní klub. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.