Ing. Michal Barták

Bakalářská práce

Rekonstrukce podvozku el. lokomotivy 65E1 se zaměřením na úpravu brzdy

Reconstruction of electric locomotive 65E1 bogie with concerning to brake modification
Anotace:
Práce se zabývá rekonstrukcí podvozku lokomotivy Škoda 65 E 1 zaměřenou na úpravu brzdy. Původní špalíková brzda byla nahrazena kotoučovou brzdou v disku kola a vedení dvojkolí svislými čepy bylo změněno na vedení ojničkou a flexi-coil pružinou. V práci jsou dále popsány používané druhy brzd, popis řady 65 E 1 a jejich modifikací a krátká studie trendů brzdných systémů moderních výkonných lokomotiv …více
Abstract:
The work deals with reconstruction of the 65 E 1 locomotive bogie, focusing on brake modification. The original shoe brake was replaced by a disc brake in a wheel disc and the axle box guiding was changed from plug guide to lemniscate guide with a flexi-coil spring. The work contains description of presently used brake types, of the 65 E 1 locomotive and its modifications, and a short study of trends …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
  • Vedoucí: prof. Ing. Jaroslav Čáp, DrSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Barták, Michal. Rekonstrukce podvozku el. lokomotivy 65E1 se zaměřením na úpravu brzdy. Česká Třebová, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera