Bc. Karolína Nováčková

Master's thesis

Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace

Complex product of the destination Cheb and possibilities of its marketing communication
Anotácia:
Tématem diplomové práce je komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace. Cílem práce je definovat nabídku produktů cestovního ruchu v Chebu, navrhnout komplexní produkt pro tuto destinaci a určit možnosti jeho marketingové komunikace. K naplnění cíle diplomové práce byla vybrána metodologie kvantitativního výzkumu, a to konkrétně metoda dotazníkového šetření, kde byla nasbírána …viac
Abstract:
The topic of the Masterʼs Dissertation is the complex product of the Cheb destination and the possibilities of its marketing communication. The goal of the Masterʼs Dissertation is to define the offer of tourism products in Cheb, to design a complex product for this destination, and to determine the possibilities of its marketing communication. To fulfill the aim of the Masterʼs Dissertation, a quantitative …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2022
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/qhs1q/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
  • Vedúci: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Mastný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Master programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing Management in Hospitality and Tourism Industry