Bc. Barbora Hromádková

Master's thesis

Spotřební zájmy současné mladé generace

Consumption interests of the young generation
Abstract:
Diplomová práce se ve své teoretické části věnuje objasnění teoretických konceptů pojmu mládež, marketingová komunikace a spotřební chování. Hlavním záměrem závěrečné práce je popsat a analyzovat specifika spotřebních zájmů a spotřebního chování současné mladé generace a zjistit, jaký na ně mají vliv vybrané prostředky marketingové komunikace. Praktická část práce na základě dotazníkového šetření zjišťuje …more
Abstract:
The thesis is divided into two parts. The theoretical part is focused on the concept of youth, marketing communication and consumer behaviour. The main goal is to describe and analyze the specifics of consumer behaviour of the current young generation and to find out how they can be influenced by the chosen means of marketing communication. The practical part is based on the questionnaire survey. It …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2017
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní