Bc. Juraj CHOVANEC

Master's thesis

Corporate identity firmy Edel Vent

Corporate Identity of the Edel Vent Company
Abstract:
Práca sa zaoberá firemnou identitou malého strojárenského podniku, ktorý si chce vybudo-vať plánovitú a riadenú firemnú identitu. V teoretickej časti sumarizuje základné poznatky z oblasti corporate identity a jej subsystémov. Praktická časť analyzuje súčasný stav firem-nej identity a kultúry podniku, aby odhalila ich slabé a silné stránky. Na základe zisteného sú v projektovej časti práce formulované …more
Abstract:
The work focuses on the corporate identity of a small engineering enterprise that wants to set up a systematic and controlled corporate identity. In the theoretical part, the work summarizes basic knowledge in the field of corporate identity and its subsystems. The practical part analyzes current state of corporate identity and culture of the firm to reveal its strengths and weaknesses. According to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2012
Accessible from:: 17. 9. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

CHOVANEC, Juraj. Corporate identity firmy Edel Vent. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications