Barbora Fialová

Bachelor's thesis

Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy

The utilization of the marketing for competitiveness increase of company
Abstract:
Cílem předkládané bakalářské práce je na základě zpracování teoretických východisek problematiky marketingu jako nástroje pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy, zpracovat analýzu jeho uplatňování ve společnosti IF FACILITY a.s. a navrhnout opatření na efektivnější zvyšování konkurenceschopnosti uvedené firmy do budoucnosti. Bakalářská práce je součástí řešení výzkumného projektu AKADEMIE STING IGA_AS_02 …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to elaborate the theoretical basis of the issue of marketing as a tool for increasing the competitiveness of the company, to analyze its application in the company IF FACILITY a.s. and to propose measures to increase the company's future competitiveness more effectively. The bachelor thesis is a part of a research project analysis of the STING ACADEMY named IGA_AS_02 …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2020
  • Supervisor: doc. Mgr. Ing. Renáta Ježková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Michaela Peštová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STING