Bc. Kateřina Krásová

Diplomová práce

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb

Sales Promotion as a Tool of Integrated Marketing Communication in Selected Company in the Financial Services Sector
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je realizovaná podpora prodeje v rámci marketingové kampaně DIRECT Pojišťovny. Cílem diplomové práce bylo provedení analýzy uskutečněné podpory prodeje s ohledem na dosažení stanovených prodejních cílů v podobě nárůstu prodeje pojištění společnosti a zvýšení brand awareness značky. Téma práce jsem si zvolila díky osobním zkušenostem s podporou prodeje v oblasti finančních …více
Abstract:
The topic of my thesis is sales support provided as part of a Direct Insurance Company marketing campaign. The aim of the thesis was to analyze the effectiveness of such support with respect to achieving sales targets through an increase in the sale of company’s insurance policies and an increase in brand awareness. I have chosen this topic because of my personal experience with sales support in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní