Ing. Jitka Hergetová

Master's thesis

Reklama na pivo a vliv na společnost

Advertising on beer and impact on society
Abstract:
Diplomová práce se zabývá reklamou na pivo a vlivem na společnost. Je rozdělena do třech částí. První, teoretická je věnována teorii reklamy v České republice a českému pivovarnictví. V praktické části jsou uvedeny rozbory vybraných televizních spotů. Pro získání potřebných informací byla použita metoda dotazníkového šetření. Veškeré informace jsou vyhodnoceny v poslední návrhové části.
Abstract:
This thesis deals with the advertising of beer and influence on society. It is divided into three parts. The first theory is devoted to the theory of advertising in the Czech Republic and the Czech brewing. In the practical section provides analyzes of selected television commercials. To obtain the necessary information was used a questionnaire survey method. All information is evaluated in the last …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2014
  • Supervisor: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Reader: PhDr. Jaroslav Holoubek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.