Rudolf Ešner

Bakalářská práce

Faktor originality v reklamě

Factor of originality in advertising
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o využívání originálních přístupů v reklamách. Zabývá se otázkami, jakou roli hraje v reklamě faktor originality, kdy a proč jej využívají zadavatelé kampaní, jak s ním pracují tvůrci reklamy, jak ho vnímají spotřebitelé a které další prvky obecně v sobě skrývá. Práce přibližuje vztah reklamy a originality, popisuje a zkoumá praktické situace, kdy může být originalita v reklamě …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with exploitation of original attitudes in advertising. The thesis solves answers, what role plays the factor of originality in advertising, when and why firms use that factor, how creators work with it, how consumers perceive the factor and what other elements it generally contains. The bachelor thesis qualifies relationship of advertising and originality, describes and probes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14267

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management