Nikola Dudková

Bakalářská práce

Role školy při formování genderové identity žáka a žákyně

The Role of School in Shaping Gender Identities of Pupils
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním role školy při formování genderové identity žáka a žákyně. Popisuje genderové stereotypy pronikající do školního prostředí, které posilují genderovou identitu žáka a žákyně. První část práce se věnuje základním pojmům a teoretickým koncepcím, které jsou podstatné pro celou práci. Další kapitoly se zaměřují na posílení genderové identity skrze vliv vyučujících, jejich …více
Abstract:
The bachelor thesis is concerned with studying the role of school in shaping gender identities of pupils. The thesis describes the gender stereotypes penetrating the school environment which strengthen the gender identity of the pupil. The first part focuses on the basic terms and theoretical concepts that are essential for the whole thesis. Next chapters focus on strengthening gender identity through …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Lenka Václavíková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dudková, Nikola. Role školy při formování genderové identity žáka a žákyně. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Technická univerzita v Liberci

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / anglický jazyk - humanitní studia

Práce na příbuzné téma