Využívání sociálních sítí v rámci komunikace městských úřadů v ČR – Lucie TONCEROVÁ
Lucie TONCEROVÁ
Bakalářská práce
Využívání sociálních sítí v rámci komunikace městských úřadů v ČR
The Use of Social Networks under the Terms of Communication of Municipalities in the Czech republic
Anotace:
Tématem práce je využívání sociálních sítí v rámci komunikace městských úřadů v České republice. V teoretické části se věnuje internetu, poté podrobněji sociálním médiím. V praktické části jsou uvedeny dva výzkumy: kvalitativní rešerše statutárních měst a kvan-titativní dotazník pro uživatele sociálních sítí a jejich vnímání komunikace měst na sociál-ních sítích. V rámci praktické části je dále návrh …víceAbstract:
A topic of my bachelor thesis is called The use of social networks under the terms of communication of municipalities in the Czech Republic. The theoretical part concerns with the internet marketing and social media in more detail. The practical part contains two re-searches - the qualitative reserch of statutory cities and the quantitative questionnaire. The practical part contains suggestion of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 25. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Milan Banyar, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TONCEROVÁ, Lucie. Využívání sociálních sítí v rámci komunikace městských úřadů v ČR. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP
Káčerová Káčerová -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková