BcA. Aleš GRYGAR

Master's thesis

Design počítačové hry, design v kontextu tvorby počítačových her

Computer Game Design, Design in the Context of Creation of Computer Games
Abstract:
Obsahem diplomové práce jsou teoretické údaje ve formě, ve které podpoří stávající charakteristiku videoher jako perspektivního média masové zábavy a také jako potenciálního oboru pro multimediální a výtvarná studia. V praktické části této práce je vypracován produkční postup designu a implementace videoherního obsahu do videoherního enginu.
Abstract:
The contents of this diploma thesis are theoretical data in form, that supports current characteristic of videogames as a perspective media for mass entertainment and potential field of multimedia and art studies. Practical part of this thesis contains created production pipeline of design and implementation of the videogame contents into videogame engine.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2011
Accessible from:: 15. 9. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 10. 2011
  • Supervisor: prof. ak. soch. Pavel Škarka

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

GRYGAR, Aleš. Design počítačové hry, design v kontextu tvorby počítačových her. Zlín, 2011. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 15. 9. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Fine Arts / Multimedia and Design - Product Design