Ing. Petra Němečková

Diplomová práce

Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace

Use of marketing research tools for effective marketing communication settings
Anotace:
Autorka si jako téma této diplomové zvolila Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace, které aplikuje na výzkumné agentuře Ipsos s.r.o.. Důvodem volby tohoto tématu je jeho zajímavost a nadčasovost a zároveň fakt, že každá začínající nebo již prosperující společnost by měla pro efektivní nastavení marketingové komunikace volit právě marketingový výzkum …více
Abstract:
The author of the diploma thesis chose the topic Exploitation of Marketing Research for Effective Settings of Marketing Communication Tools, and applies the theory in the marketing company Ipsos. The interestingness and timelessness of the topic were the major reasons for the author’s choice. Moreover, every begining or thriving company should use the marketing research for the setting of its effective …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní