Sponzoring a propagace sportovního klubu – Zuzana Škůrková
Zuzana Škůrková
Bakalářská práce
Sponzoring a propagace sportovního klubu
A Sports Club Sponsorship and Publicity
Anotace:
Bakalářská práce s názvem ,,Sponzoring a propagace sportovního klubu“ se věnuje problematice propagace i sponzoringu vybraného sportovního zařízení. Propagace a sponzoring jsou totiž nezbytné prvky, díky nimž může sportovní klub úspěšně vykonávat svou činnost a zajistit si tak ekonomickou stabilitu. Propagací a sponzoringem se zabývám ve dvou samostatných kapitolách, v teoretické části práce. U propagace …víceAbstract:
Summary Bachelor thesis entitled "A Sports Club Sponsorship and Publicity" deals with the issues of propagation and sponsoring of a certain sports club. In fact, propagation and sponsoring are essential part thanks to which a sports club can executes its function and ensure themselves economical stability. The reader will find out more about propagation and sponsoring in two separated chapters in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/92592
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: Simona Matušková
- Oponent: Miroslav Pacut
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKŮRKOVÁ, Zuzana. \textit{Sponzoring a propagace sportovního klubu} Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/1cxs5k/. [cit. 2024-04-19].
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Vyhodnocení reklamy a sponzoringu basketbalového klubu
Jan Koloničný -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Propagace a reklama Squash centra Třinec
Kateřina Poláková -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě
Eva Tomanová -
Socialistická propagace - reklama v podmínkách centrálně plánovaného hospodářství v Československu 70. a 80. let 20.století
Barbora Šimečková -
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel