CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELE VE VYBRANÉM SEKTORU SLUŽEB – Jana Kučinová
Jana Kučinová
Bakalářská práce
CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELE VE VYBRANÉM SEKTORU SLUŽEB
Consumer behavior in selected service sector
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem chování spotřebitele v cestovním ruchu. Cílem práce je analyzovat chování zákazníků vybrané cestovní agentury. Při analýze se vychází z dat o prodejích zájezdů touto agenturou za poslední čtyři roky. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části práce jsou objasněna specifika marketingu cestovního ruchu, popsán nákupní proces a faktory ovlivňující …víceAbstract:
This thesis deals with consumer behavior in tourism. The aim is to analyze behavior of selected travel agency customers. This analysis is based on data on trips sold by this agency for the past four years. The work consists of a theoretical and a practical part. Theoretical part explains the specifics of tourism marketing, describes the buying process and the factors influencing consumer behavior in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Zveřejnit od: 7. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Iveta Honzáková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kučinová, Jana. CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELE VE VYBRANÉM SEKTORU SLUŽEB. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva