Bc. Dana Dvořáčková
Master's thesis
Odbytová politika podniku
Sales policy of the company
Abstract:
Předmětem diplomové práce na téma "Odbytová politika podniku" je aplikovat relevantní analytické nástroje podnikového prostředí za účelem zhodnocení odbytové situace konkrétního podniku. V teoretické části je vymezen metodologický aparát situační analýzy a marketingového mixu. Praktická část je věnována aplikaci popsaných metod ve vybraném podniku, s cílem determinovat jeho silné a slabé stránky a …moreAbstract:
The goal fo this diploma thesis, entitled "Sales Policy of the Company", is to apply relevant analytical tools of company surroundigs in order to assess sales situation of the concrete company. In the teoretical part of this thesis is defined the metodological apparatus of situation analysis and marketing mix. The practical part is focused on the application of the described methods to the chosen company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/dlvlq/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Michal Kozub
- Reader: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix vybrané firmy
Nikola Vavřičková -
Marketingový mix vybraného podniku
Lenka Pavlová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová