Bc. Barbora Jandová
Master's thesis
Strategie řízení značky
Brand Management Strategy
Abstract:
Tématem této diplomové práce je Strategie řízení značky. Vychází z teoretických poznatků, které jsou popsány v její první části, která se zabývá definicí pojmu značka, vymezením významu značky v rámci marketingu a také procesem strategického řízení značky. Pro spolupráci byla vybrána společnost PHG, s.r.o., provozující činnost v oblasti hotelnictví a pohostinství na území Liberce a okolí. Druhou část …moreAbstract:
The theme of this thesis is a Brand Management Strategy. It is based on theoretical knowledge, which is described in the first part, which deals with the definition of the brand, defining importance of the brand in marketing and the process of Brand Management Strategy. The company PHG, Ltd., operating in the field of hotel and restaurant business in the territory of Liberec and the surrounding area …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Accessible from:: 7. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jandová, Barbora. Strategie řízení značky. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
Jiří Pospíšil -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podniku
Martin Rosa -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Strategie řízení image značky banky
Jana Kňažko -
Řízení značky a následná komunikační strategie v podnikové praxi
Arailym Zhumashova -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA
Maryna Denchenko -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová