Bc. Barbora Jandová

Master's thesis

Strategie řízení značky

Brand Management Strategy
Abstract:
Tématem této diplomové práce je Strategie řízení značky. Vychází z teoretických poznatků, které jsou popsány v její první části, která se zabývá definicí pojmu značka, vymezením významu značky v rámci marketingu a také procesem strategického řízení značky. Pro spolupráci byla vybrána společnost PHG, s.r.o., provozující činnost v oblasti hotelnictví a pohostinství na území Liberce a okolí. Druhou část …more
Abstract:
The theme of this thesis is a Brand Management Strategy. It is based on theoretical knowledge, which is described in the first part, which deals with the definition of the brand, defining importance of the brand in marketing and the process of Brand Management Strategy. The company PHG, Ltd., operating in the field of hotel and restaurant business in the territory of Liberec and the surrounding area …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Accessible from:: 7. 5. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Jandová, Barbora. Strategie řízení značky. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta