Ing. Jana JESTŘABÍKOVÁ

Diplomová práce

Marketingový komunikační plán kojeneckých výživ Hamánek firmy Hamé

Marketing communication plan of the baby food Hamánek the company Hamé
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového komunikačního plánu kojeneckých výživ Hamánek. Práce je rozdělena do tří částí {--} na teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a tvorbou marketingového komunikačního plánu. Analytická část se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí podniku a portfolio analýzami. Dále je zde zpracován dotazník …více
Abstract:
This Diploma thesis focuses on creation of marketing communication plan of the baby food Hamánek. The work is devided into three parts {--} theoretical, analytic and project. In theoretical part there are information about marketing communication and creation marketing communication plan. Analytic part includes analysis of outside and inside enviroment of the company. Next there is processed questionary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor: 8213

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
  • Vedoucí: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JESTŘABÍKOVÁ, Jana. Marketingový komunikační plán kojeneckých výživ Hamánek firmy Hamé. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.