Marketingový komunikační plán kojeneckých výživ Hamánek firmy Hamé – Ing. Jana JESTŘABÍKOVÁ
Ing. Jana JESTŘABÍKOVÁ
Diplomová práce
Marketingový komunikační plán kojeneckých výživ Hamánek firmy Hamé
Marketing communication plan of the baby food Hamánek the company Hamé
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového komunikačního plánu kojeneckých výživ Hamánek. Práce je rozdělena do tří částí {--} na teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a tvorbou marketingového komunikačního plánu. Analytická část se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí podniku a portfolio analýzami. Dále je zde zpracován dotazník …víceAbstract:
This Diploma thesis focuses on creation of marketing communication plan of the baby food Hamánek. The work is devided into three parts {--} theoretical, analytic and project. In theoretical part there are information about marketing communication and creation marketing communication plan. Analytic part includes analysis of outside and inside enviroment of the company. Next there is processed questionary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8213
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JESTŘABÍKOVÁ, Jana. Marketingový komunikační plán kojeneckých výživ Hamánek firmy Hamé. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Projekt zlepšení řízení nákladů a racionalizace dopravy ve společnosti Plastika, a.s.
Karolína Kopecká -
Projekt společenské odpovědnosti a její marketingové komunikace ve společnosti ETA a.s.
Renata Czyžová -
Integrace síťové analýzy a projekce cash flow při tollingovém financování v průmyslu a stavebnictví
Eva Švecová -
Pořízení a provoz elektromobilů z účetního a daňového hlediska
Lada Havlová -
Výkaz o úplném výsledku dle českých účetních předpisů, IFRS a IFRS pro malé a střední účetní jednotky
Monika Netopilová -
Podnikatelský plán a záměr mikropodniku s vlastní výrobou piva
Jan Hostinský -
Analýza nákladů a jejich řízení ve společnosti Kordárna Plus a.s.
Kateřina Finferová -
Porovnání dvoufázové a jednofázové sklizně polních plodin a dopad na výnos a kvalitu produkce
Ondřej Blecha