Žák s narušenou komunikační schopností – Bc. Eva Smejkalová
Bc. Eva Smejkalová
Diplomová práce
Žák s narušenou komunikační schopností
A Pupil with Disordered Communication Ability
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zmapování možnosti využití informačních a komunikačních technologií pro žáky s těžkou narušenou komunikační schopností, integrovaných v běžné základní škole a základní škole praktické. Stěžejní kapitoly v teoretické části se zabývají vymezením základních pojmů a obecnými informacemi o narušené komunikační schopnosti. V dalších kapitolách je přiblížena problematika vzdělávání …víceAbstract:
The thesis is focused on mapping the possibilities of using information and communication technologies for pupils with serious communication disorder integrated into basic and practical schools. The main chapters of the theoretical part deals with the definition of basic terms and general information about communication disorder. In the following chapters an idea of the education of these pupils and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: Mgr. Vladimír Vaněk
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Smejkalová, Eva. Žák s narušenou komunikační schopností. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Komunikace s žáky s poruchami chování
Václava Adamčíková