Peter Kukura

Diplomová práce

Aplikace marketingu ve společnosti AIMS International, s.r.o.

Marketing Analysis - AIMS International, s.r.o.
Anotace:
Název diplomové práce: Aplikace marketingu ve společnosti AIMS International, s.r.o. Abstrakt: Cílem této práce je popsat marketing ve společnosti AIMS International, s.r.o. z kategorie MSP (malý a střední podnik). Pro malé a střední podniky nebývá tvorba marketingových plánů a strategií samozřejmostí, nicméně i pro ně má marketingové plánování jistě svůj význam. V rámci teorie budou popsána východiska …více
Abstract:
The main target of the Master's thesis is to evaluate international marketing activities of the AIMS International, s.r.o which belongs to the category of Small and Medium-sized Entities Within the Theory, definitions of marketing applications in the field of conference and incentive travel are described. Practical part is dealing with situation analysis of chosen company. Marketing budget and plan …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2011
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Marta Magott

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23909