Soňa Vybíralová

Diplomová práce

Marketingové strategické řízení rekreačního střediska Lovecká chata

The Hunting lodge's strategic marketing management
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem konkurenceschopnosti rekreačního střediska Lovecká chata. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část pojednává o problematice využívání marketingu a marketingového mixu jako prostředku pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy. V analytické části je charakterizovaná Lovecká chata, následuje analýza marketingového mixu, PEST analýza a SWOT analýza. Na základě …více
Abstract:
The master thesis deals with draft of improvement competitive advantage of Lovecká chata. The thesis is divided into three main parts. The theoretical part discusses marketing and marketing mix as a instrument for improvement competitive advatage of company. Company Lovecká chata is presented in the analysis part, after marketing mix analysis, PEST analysis and SWOT analysis. On the basis of this analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 1. 2010
  • Vedoucí: Halina Kotíková
  • Oponent: Vladimír Hobza

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.