Marketingové strategické řízení rekreačního střediska Lovecká chata – Soňa Vybíralová
Soňa Vybíralová
Diplomová práce
Marketingové strategické řízení rekreačního střediska Lovecká chata
The Hunting lodge's strategic marketing management
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem konkurenceschopnosti rekreačního střediska Lovecká chata. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část pojednává o problematice využívání marketingu a marketingového mixu jako prostředku pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy. V analytické části je charakterizovaná Lovecká chata, následuje analýza marketingového mixu, PEST analýza a SWOT analýza. Na základě …víceAbstract:
The master thesis deals with draft of improvement competitive advantage of Lovecká chata. The thesis is divided into three main parts. The theoretical part discusses marketing and marketing mix as a instrument for improvement competitive advatage of company. Company Lovecká chata is presented in the analysis part, after marketing mix analysis, PEST analysis and SWOT analysis. On the basis of this analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 1. 2010
- Vedoucí: Halina Kotíková
- Oponent: Vladimír Hobza
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYBÍRALOVÁ, Soňa. \textit{Marketingové strategické řízení rekreačního střediska Lovecká chata} Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/20fdbx/. [cit. 2024-04-19].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Petronela Eliášová