Interní komunikace vybrané firmy/organizace – Alžběta Černá
Alžběta Černá
Bakalářská práce
Interní komunikace vybrané firmy/organizace
Internal Communication of the Chosen Company/Organization
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje interní komunikaci a její úroveň, zjišťuje využití komunikačních nástrojů a spokojenost zaměstnanců ve vybrané firmě. Teoretická část se zaobírá definováním pojmu komunikace, public relations, interní komunikace, dále pak firemní kulturou a marketingovým výzkumem. Její součástí je i vytyčení cílů a formulace výzkumných otázek. V praktické části je představena vybraná společnost …víceAbstract:
This Bachelor's thesis analyses internal communication and its level, usage of communication and job satisfaction of the employees of the selected company. The theoretical part defines the concept of communication, public relations, internal communication, corporate culture and marketing research. This part also includes goals setting and the research questions formulation. In the practical part, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Zveřejnit od: 28. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Černá, Alžběta. Interní komunikace vybrané firmy/organizace. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Analýza postavení a efektivnosti interních public relations v konkrétní společnosti
Tereza Košatová -
Aplikační možnosti public relations ve vybrané firmě
Lenka Kárová -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
David Vořechovský -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Interní public relations v rámci firmy
Aneta Růžičková