Posuzování nástrojů marketingového mixu – Hana HRUŠKOVÁ
Hana HRUŠKOVÁ
Bakalářská práce
Posuzování nástrojů marketingového mixu
Assesment tools of marketing mix
Anotace:
posouzení procesu komunikace a reklamního procesu v podniku pomocí kvalitativního výzkumu.Abstract:
assesment process of communication and advertisement in company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Danuše Nichtburgerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRUŠKOVÁ, Hana. Posuzování nástrojů marketingového mixu. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Současné pojetí komplexní propagační akce
Iveta Hnízdilová -
Marketingový plán firmy Stalmach sport pro rok 2015
Barbora Skopalová -
Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (BAUHAUS, HORNBACH)
Jana TULACHOVÁ -
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
Eliška Jodasová -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Barbora Čížková -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Tereza Dufková -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Michaela Klusáková -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Lenka Jíchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva