Bc. Lenka Adámková

Diplomová práce

Gender in Advertising

Gender in Advertising
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá genderem v současné tištěné reklamě. Cílem mé práce je vyhodnotit prvky genderu v korpusu 60 reklam, které byly vybrané ze tří typů časopisů: lifestylové časopisy pro muže, lifestylové časopisy pro ženy a časopisy se specifickým zaměřením, určené pro ženy i muže. Samotná analýza je rozdělená na dvě části. V prvé se zabývám reklamami dle kategorie inzerovaného produktu …více
Abstract:
The present diploma thesis deals with the gender aspect of present-day advertising. The aim of my thesis is to evaluate the elements of gender in a corpus of sixty advertisements which have been collected from three types of magazines: glossy magazines aimed at men, glossy magazines aimed at women, and non-gender specific interest magazines. The analysis is divided into two parts. In the first, I analyse …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. PhDr. Ludmila Urbanová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta