Komunikační mix a jeho osobní forma v praxi – Hana Šromová
Hana Šromová
Bakalářská práce
Komunikační mix a jeho osobní forma v praxi
Communication Mix and its Personal Form in Practice
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem a blíže se zaměřuje na jeden z jeho nástrojů osobní prodej. V teoretické části je charakterizován komunikační mix a jsou popsány jeho jednotlivé prvky. V praktické části je rozebrán osobní prodej společnosti Beautiful face (fiktivní jméno). Především způsob oceňování distributorů a marketingový plán. Součástí této práce je i srovnání s hlavními konkurenty …víceAbstract:
This thesis is about a communication mix and in more detail about one of it´s tools personal selling. In theoretic part is characterized the communication mix and it´s various elements. In practical part is analysed the personal selling in the company Beautiful face (fictitious name). Primarly the financial evaluation of distributors and marketing plan. Part of this thesis i also the comparison with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102657
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Ivana Šuláková
- Oponent: Lenka Nováková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomická žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Multi-level marketing
Michal Plzák -
Multi-level marketing: jeho história a remediácia v online prostredí
Milica Francúzová -
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
Zuzana Ptáčková -
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Systém odměňování v multi-level marketingu
Tomáš Beneš -
Kvalita pracovního života ve firmě uplatňující multi - level marketing
Veronika Mrázková -
Multi-level marketing
Jana Koldová -
Multi-level marketing
Natalya Ivanova