Trendy v marketingu a jejich využití v praxi podniků – Irena Lastres
Irena Lastres
Bakalářská práce
Trendy v marketingu a jejich využití v praxi podniků
Marketing trends and their practical usage in business environment
Anotace:
LASTRES, Irena. Trendy marketingu a jejich využití v praxi podniku. Bakalárská práce, Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r. o. Praha: 2013. 58 stran. Tato práce je zaměřena na činnosti personálních agentur a jejich současné trendy. Vysvětlíme si pojmy: recruitment, assesment centre, consulting, headhunting, outplacement, a executive search. Kurzy sociálních médií nezaměnitelně patří k trendům …víceAbstract:
This bachelor's thesis is focused on the activities of employment agencies and their trends. We explain the terms: recruitment, assessment center, consulting, headhunting, outplacement, and executive search. Courses of social media belong to the trends of not only training recruitment agencies, but to other companies as well. These include: media agencies, consulting and training company and more. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11823/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LASTRES, Irena. \textit{Trendy v~marketingu a jejich využití v~praxi podniků}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/2grfxf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Digitální odznaky pro absolventy vzdělávacích kurzů v rámci vzdělávací webové platformy
Jan Kollárik -
Vojenské lezení jako výchovně vzdělávací proces
Adam JAHN -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
The Genre Analysis of Job Adverts Posted on LinkedIn
Tatiana Janigová -
Tvorba vyhledávacích dotazů pro LinkedIn
Ondrej Ponteš -
Výzkum reklamy na LinkedIn se zaměřením na nabídku práce
Zdeňka KREJČOVÁ -
Nábor zaměstnanců s využitím sítě LinkedIn
Jana ELIÁŠOVÁ -
LinkedIn jako forma osobní prezentace na trhu práce
Kateřina Novotná