Mgr. Petr Kocanda

Bakalářská práce

Hellboy: tematický přístup filmové hudby vs. jednotná tematická koncepce v komiksovém filmu

Hellboy: Thematic Approach to Film Scoring vs. Single-Theme Conception in Comics Film Adaptations
Anotace:
Cílem práce bylo popsat a odlišit přístupy konkrétních skladatelů k filmové hudbě v žánru komiksového filmu. Jak se odlišuje přístup skladatelů s klasickým vzděláním (Beltrami) a samouky, kteří se k filmové hudbě dostali z oblasti rockové či pop music. Historie tematického přístupu k filmové hudbě, využívání motivické a tematické definice postav, popsání jejich variačních rozptylů a výskytů na příkladě …více
Abstract:
I wanted to reflect the thematic approach and its development in american cinema since 1933 King Kong, which was scored by Max Steiner who developed several musical themes reflecting the main characters, king kong, locations, etc. The text provides the description of thematic approach in current comics adaptations and especially Hellboy which is the most thematically based score within the latest comics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2006
  • Vedoucí: doc. Mgr. Pavel Skopal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta