Využití moderních nástrojů internetového marketingu ve firmě František Suchomel - Indiana kuchyňské studio – Bc. Martina Kirchmanová
Bc. Martina Kirchmanová
Master's thesis
Využití moderních nástrojů internetového marketingu ve firmě František Suchomel - Indiana kuchyňské studio
Using of modern internet marketing tools a company František Suchomel - Indiana kuchyňské studio
Abstract:
Tématem diplomové práce je využití moderních nástrojů internetového marketingu ve firmě František Suchomel – Indiana kuchyňské studio. V první části je předložen teoretický rámec k problematice, především k moderním trendům v internetovém marketingu. V praktické části je provedena analýza stávajících marketingových aktivit na internetu firmy Indiana kuchyňské studio. Na základě poznatků z analýzy je …moreAbstract:
The topic of the diploma thesis is the using of modern internet marketing tools for a company František Suchomel – Indiana kuchyňské studio. The first part presents theoretical Framework of the of the examined subject matter, especially to modern trends in online marketing. In the practical part is an analysis of existing marketing activities on the Internet company's Indiana kitchen studio. Based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/flevs/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KIRCHMANOVÁ, Martina. \textit{Využití moderních nástrojů internetového marketingu ve firmě František Suchomel - Indiana kuchyňské studio}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/2hjpmf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Content marketing knihkupectví Martinus
Nikola Valuchová -
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Virální online marketing
Michaela Hlávková -
Infuence Marketing
Zolbayar Khatanbaatar -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová